Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ο δικός μας «Γέρος του Μωριά»



Αγαπητοί φίλοι και συναγωνιστές,

Όπως σας μεταφέραμε και στο προηγούμενο μας άρθρο σχετικά με την Παρέλαση για την επέτειο της Εθνεγερσίας του 1821, αυτό που μας έκανε εντύπωση περισσότερο, εκτός από τα πανέμορφα πιτσιρίκια,  ήταν η φιγούρα του Στρατηγού του Γένους της Απελευθέρωσης, του Στρατηγού Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Η ιστορία έχει ως εξής:

Σήμερα κατέβηκα για μία βόλτα στην πόλη και με «χτύπησε» η ιδέα να γυρέψω σε κάποιο φωτογραφείο πληροφορίες για τον «Γέρο του Μωριά». Πράγματι μπήκα στο πιο γνωστό φωτογραφείο της πόλης της Καβάλας, στου κυρίου Ματεντζίδη επί της οδού Βενιζέλου 22. Είπα καλημέρα στον φίλο που εργάζεται εκεί και του ζήτησα να μου κάνει την χάρη και να μου δώσει μια φωτογραφία του «Στρατηγού». Τον ρώτησα αν τον έχει δεί από κοντά και αν τον γνωρίζει προσωπικά. Δεν μου το αρνήθηκε και το αστείο είναι πως μόλις του το ζήτησα μου λέει, «νάτος μόλις άνοιξε την πόρτα».
Ήταν απίστευτο …. Ο «Στρατηγός»  ήταν μπροστά μου. Δεν ήθελα να το ενοχλήσω τον άνθρωπο, γιατί φαινόταν πως είχε δουλειά και «κλέβοντας» του δυό κουβέντες του «ποδαριού» ζήτησα να μου πεί το επίθετο του και να μου δώσει την άδεια του να χρησιμοποιήσω την φωτογραφία του. 

Έτσι λοιπόν, με χαρά σας παρουσιάζω την μορφή της Παρέλασης της 25ης Μαρτίου 2014, τον κύριο Δαμόκα που κατάγεται από την Τρίπολη. Είναι πολίτης της Καβάλας εδώ και 20 χρόνια και από πέρυσι ξεκίνησε να φορά την στολή του Στρατηγού της Ρούμελης, ενώ πρωτοεμφανίστηκε μόλις πέρυσι στην Παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Να συμπληρώσουμε πω ο κύριος Δαμόκας είναι μέλος του συλλόγου των Πελοποννησίων Νομού Καβάλας.

Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο, μόνο ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ίδιο τον κύριο Δαμόκα για την άδεια που μας έδωσε και φυσικά στον κύριο Ματεντζίδη και το φωτογραφείο του για την προσφορά της φωτογραφίας. Εσείς απολαύστε τον …

Δεν υπάρχουν σχόλια: