Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Κάθε Έλληνας κι ένας αντάρτης…

Σε σένα μιλάω μίζερε προδότη,σε σένα που ξεπούλησες τη χώρα μου στ αφεντικά σου.
Εσύ που χάρισες το μέλλον των παιδιών μου, δώρο στο βωμό της απληστίας των προισταμένων σου…Νομίζεις πως τελείωσες μαζί μου;
Έχεις την αίσθηση πως με κέρδισες,με γονάτισες;
Ακου σκουλήκι χαμερπές,γεννήθηκα Έλληνας από πατέρα και μάνα,μεγάλωσα Έλληνας σε χώματα που εσύ τα θεωρούσες πάντα βρώμα στα γόνατα σου,μα για μένα ήταν ο “παιδότοπός” μου.Δε μ έμαθαν να προσκυνώ και να γονατίζω….Είχα δασκάλους με Τιμή κι όχι μίσθαρνα όργανα κάποιας θολής κουλτούρας.Με δίδαξαν πως για μένα κάποιοι έχυσαν αίμα πολύ,κι είναι υποχρέωσή μου να ανταποδώσω τώρα.Πάντα περίμενα αυτή την ώρα!
Κι αν δεν τα καταφέρω εγώ,να ‘σαι σίγουρος πως θα το κάνουν τα παιδιά μου.
Γιατί εγώ,μεγαλώνω Έλληνες κόντρα σε σένα και την κάστα σου,που με τον τρόπο σας έχετε επιβάλλει απαγόρευση στις γεννήσεις Ελλήνων.
Και δεν είμαι μόνος,ελεεινοί προδότες...Είμαστε πολλοί...περισσότεροι από εσάς και τα όργανά σας!!!Στήσατε ένα “ζωοπανηγυράκι” στη Χώρα μας και ξεπουλάτε τις ψυχές των Ελλήνων……Αυτό το πανηγύρι εγώ από σήμερα το κάνω ΠΟΛΕΜΟ,το κάνω ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ, και θα σας χτυπώ παντού σε κάθε ευκαιρία.
Οι Έλληνες δε γονάτισαν ποτέ σε ορδές βαρβάρων,πως να γονατίσουν τώρα μπροστά σε υπαλληλάκους και σφουγγοκολλάριους;
Κατορθώσατε μέσα σε λίγο καιρό να ξεγεννήσετε από την μήτρα της ψυχής μας εκείνον το μαχητή.ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Μόνο που τώρα θα αναγκαστείτε να γνωρίσετε κι εσείς τον πόνο που προσφέρετε
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ…..ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ…..ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΕΤΕ…..ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΔΙΚΗΘΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΕΙΝΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ…..ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΑΡΤΗΣ,ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ,ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ,ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ.
ΠΑΝΤΟΥ!!!ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ.
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ……ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ…… ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!!!
ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΣΑΣ,ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ,ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΒΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΤΑΟΥΛΙΑ, ΕΤΣΙ,ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΓΛΕΝΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ...ΓΙΑΤΙ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΙΡΑΣΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ!!!
ΚΟΠΙΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ,ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΝΑΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ...
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΕΙ ΞΑΝΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!!

http://triepsilites.wordpress.com/2011/06/29/%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B9-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82/

Δεν υπάρχουν σχόλια: