Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΠΝΟΥ

Της πατρίδας μου η σημαία…
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Μουσείου Καπνού Καβάλας, Γιάννης Βύζικας, μιλάει για την «επίσκεψη» που δέχθηκε στην έδρα του Μουσείου από την Πατριωτική Κίνηση Καβάλας και την απαίτηση των μελών της να αναρτήσουν στην είσοδο του κτιρίου την ελληνική σημαία, ενώ αναφέρεται και σε πρόσφατα δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου που τον θέλουν να βρίσκεται στο «στόχαστρο» του Μητροπολίτη
Ο κ. Βύζικας περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η «Πατριωτική Κίνηση» ζήτησε και επέτυχε να μπει η ελληνική σημαία στην είσοδο του κτιρίου που στεγάζει το Μουσείο Καπνού, τονίζοντας όμως ότι η «παράλειψη» αυτή δεν μπορεί να «χρεωθεί» στη διοίκηση του Μουσείου: «Γράφει σήμερα (σ.σ. χθες) μια συγκεκριμένη εφημερίδα ότι μπροστά από το Μουσείο Καπνού δεν υπήρχε η ελληνική σημαία. Όντως αυτό ίσχυε. Υπήρχε ένα παλιό κοντάρι, από όταν το κτίριο στέγαζε τον Εθνικό Οργανισμό Καπνού, το οποίο κάποια στιγμή η Δημοτική Αστυνομία κατέβασε με γερανό γιατί ήταν επικίνδυνο, είχε σαπίσει. Να σημειώσω εδώ ότι στο πρώην κτίριο του ΕΟΚ δε στεγάζεται μόνο το Μουσείο Καπνού, αλλά και η Δημοτική Αστυνομία και άλλες δύο υπηρεσίες. Ο δήμος έπρεπε να αντικαταστήσει το κοντάρι, όχι το Μουσείο. Ήρθαν τα “παιδιά” της Πατριωτικής Κίνησης –καλά έκαναν, προς Θεού– και μου διαμαρτυρήθηκαν κι εγώ τους έστειλα στον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, τον κ. Μουριάδη. Ξαναήρθαν λοιπόν και έβαλαν το κοντάρι και τη σημαία. Μα, αυτό ήταν το πρόβλημά μας; Μήπως όλα τα υπόλοιπα κτίρια του δήμου έχουν σημαία»;

Υπάρχει «κόντρα» Βύζικα–Μητροπολίτη;
Ο Γιάννης Βύζικας δηλώνει σχετικά: «Μία συγκεκριμένη εφημερίδα, η οποία εδώ και έναν χρόνο έχει αλλάξει τρόπο “πλεύσης” έγραψε ότι ο Μητροπολίτης με “μάλωσε”. Κάθε άλλο. Βρεθήκαμε έξω από το δημαρχείο με τον Σεβασμιότατο και ανταλλάξαμε μερικές κουβέντες στα πλαίσια της παλιάς μας γνωριμίας».

Στο στόχαστρο ο πρόεδρος
Κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, ο πρόεδρος του Μουσείου Καπνού δηλώνει: «Γράφουν διάφορα. Για “οθωμανικά πανηγύρια” των 60.000 ευρώ και άλλα τέτοια, αναφερόμενοι σε εκδηλώσεις του δήμου που έγιναν πέρυσι. Εγώ λέω το εξής: Εφόσον υπάρχει δήμαρχος, υπάρχει Δημοτικό Συμβούλιο, ας βγουν αυτοί και ας πουν ότι τα χρήματα που δόθηκαν και που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο ήταν 7.100 ευρώ! Όλα τα υπόλοιπα είναι μυθεύματα. Τώρα το γιατί εγώ “μπλέχτηκα” εγώ σε αυτήν την εκδήλωση, αυτό έχει να κάνει με τη διάθεσή μου για προσφορά αλλά και το γεγονός ότι διαθέτω πλέον μεγάλη εμπειρία».

«Δεν ασχολούμαι»
«Σε αυτήν την πόλη δεν είμαι “άποικος” –είμαι τρίτης γενιάς Πόντιος– αλλά ούτε και αχάριστος προς την πόλη. Άλλοι είναι “άποικοι” και αχάριστοι σε αυτήν την πόλη και αρκετά τους ανέχονται. Πού θα πάει, κάποτε θα τελειώσει όλο αυτό το “σκηνικό”. Βλέπετε, αν αφήσεις μία πέτρα επάνω σε μία κεκλιμένη επιφάνεια, κάποτε θα σταματήσει. Ας είναι έτσι. Εγώ έχω έναν όγκο εργασίας μπροστά μου και με αυτόν ασχολούμαι. Με τίποτε παραπάνω», καταλήγει ο κ. Βύζικας.

http://www.neaegnatia.gr/index.php?lang=gr&sec=&cid=10318

Δεν υπάρχουν σχόλια: